divendres, 26 de febrer del 2010

Profetes que em fan por


Sí, és veritat. Tinc por dels salvapàtries. No por electoral, ni por de que puguin portar a terme els seus postulats ni res de tot això. Tinc por del mal que faran, de la divisió que generen i com de poc incloent és el seu discurs. Un discurs que no contempla cap idea que la d'estar en possessió de la rao absoluta i que, per tan, exclou aquells que no pensen com Ells i el seu líder. Que incoherent és això de dir que ets regeneracionista democràtic per passar inmediatament a tenir pugnes de poder descarnades!


S'han passat els últims dies dient que segons qui els hi té por i que per això aquest segons qui s'ha inventat comunicats fantasma i difamacions. No sé qui inventa què ni ben bé el perquè ho fa però el que estic segur és que a mi no em fan la por que es pensen. La intoxicació no fa be a ningú i molt em temo que sortir a la palestra com a víctima d'un intoxicador "fantasma" no fa sinó treure't credibilitat.


Això sí que fatiga. Això sí que desafecta i perjudica a tothom, tard o d'hora.


El fet és que ja fa uns quants anys els salvapàtries -no se si alguns són els mateixos que ara o no, probablement si- ja van intentar treure el cap amb la mateixa història de sempre. Els resultats electorals, però, no els van avalar. Per qui tingui un mínim interès en la arqueologia cibernàutica aquí us deixo un parell de links que considero prou interessants:


- Crònica Congrés fundacional PI (interessant quan parla de la "col.laboració amb el PSC")

- PI federació de Sant Andreu (increible això d'internet! encara hi ha el vestigi)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada